Doorgaan naar hoofdcontent

Sending a smile your way


 

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de bloghop van Happy Stampin'.

Ik heb het nieuwe stempelset 'Love & Affection' gebruikt in combinatie met het Affectionately Yours specialty DSP.
De volgende kleuren heb ik verwerkt in de kaart: Night of Navy, Mint Macaron, Watermelon Wonder en Crumb Cake.

Als het goed is kwam je via Wilma op mijn blog. Mocht je haar blog nog een keer willen bekijken, klik dan op vorige. 
Voor de volgende blog, deze is van Anita, klik je op volgende.


 

Reacties

  1. Yeah, gelukt! adem in, adem uit ;)
    Je kaart ziet er heel leuk uit Marlous ... die set is echt te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, wat een stress op de 'vroege' ochtend 😉
      Wilde geen spelbreker zijn! Volgende keer doe ik weer mee, maar dan zorg ik dat alles op tijd klaar staat 😀

      Verwijderen
  2. Wat een gave kaart Marloes!
    Enne slow down ;)

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Inmiddels volledig slow down 😜 Vanmiddag maar relaxt een aantal vaderdag kaarten maken 😇

      Verwijderen
  3. Wat een leuke kaart en wat een leuke kleuren.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart en wat een leuke kleuren.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! Misschien toch ook eens nadenken over die set :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik vind het echt een aanwinst, maar er is zo veel leuks! 😉

      Verwijderen
  6. Hoi Marloes, je kaartje is top!
    Leuk die frisse kleuren :)
    Groetjes,Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Happy Stampin' Team Swap

Goedemorgen! Ik heb deze maand weer meegedaan aan de team swap van het Happy Stampin' team van Janneke.
Ik ontving dit keer een pakketje van Sandra.
In het pakketje zaten de volgende materialen: Cardstock in de kleuren So Saffron, Soft Sky, Sweet Sugarplum en Whisper White. Designerpapier uit de serie Falling in Love en verder nog wat embellishments (draad, diamantjes en enamel shapes).


Ik had toevallig de So In Love bundle besteld, dus deze kon ik mooi gebruiken in combinatie met designer papier. Ik heb ervoor gekozen om het designerpapier te bestempelen met Soft Sky inkt. Dit geeft een speels effect en maakt de kaart minder strak.

Ik had voldoende materiaal over om nog een 2e kaart te maken. Bij deze kaart heb ik wat materiaal van mezelf toegevoegd (een Lace Doilie en Very Vanilla Satijn lint).


Als het goed is kwam je via Sandra op mijn blog terecht. Wil je haar blogpost nogmaals bekijken, klik dan op vorige. Om verder te gaan naar Wilma  klik je op volgende.

Hope your day is on cloud nine!

Deze kaart wordt je toch vrolijk van? Ik maakte deze met de Lift me Up bundle. Dit set bestaat uit 16 stempels en 15 stansen voor de Big Shot. 
Het designerpapier komt uit de Sale-A-Bration catalogus en is gratis te bestellen bij een minimale besteding van € 60,00. Voor meer informatie over de Sale-A-Bration periode of bijv. een bestelling, kun je me een mailtje sturen.

Ahoy, there!

Deze leuke 'sliderkaart' heb ik gemaakt voor een jarige visserman. Het stempelset waar ik mee wilde gaan werken was natuurlijk snel gekozen, namelijk Seaside Shore!
Het designpapier By the Shore hoort bij dit stempelset evenals het cardstock Dapper Denim. 
Het zeewier heb ik op het designpapier gestempeld met Mint Macaron inkt en daarna ingekleurd met dezelfde inkt en een blender pen.