Doorgaan naar hoofdcontent

Bloghop Happy Stampin' team

 

Goedemorgen!

Ik heb deze maand meegedaan aan de bloghop van het Happy Stampin' team van Janneke.

De kaart heb ik gemaakt voor een sportief voetbalmeisje die onlangs 10 jaar werd. De kleuren van de kaart zijn hetzelfde als haar voetbaltenue ;-).

Ik heb gebruik gemaakt van 2 verschillende stempelsets en stansen: de gloednieuwe Happy Birthday Gorgeous bundle en Number of Years bundle.



Ik heb ervoor gekozen om geen gebruik te maken van designpapier, maar zelf een achtergrond te creëren.

Waarschijnlijk kwam je via Durvina op mijn blog terecht of ben je bij mij gestart. 
Wil je de blogpost van Durvina nogmaals bekijken, klik dan op vorige. 
Om verder te gaan naar Theresia  klik je op volgende.





Reacties

  1. Stoer en vrolijk! Heel leuk Marloes!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje!
    Leuk zo'n zelfgemaakte achtergrond...kaartje zal vast in de smaak vallen!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart. De set is ook super.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Stampin' Team Swap

Goedemorgen! Ik heb deze maand weer meegedaan aan de team swap van het Happy Stampin' team van Janneke.
Ik ontving dit keer een pakketje van Sandra.
In het pakketje zaten de volgende materialen: Cardstock in de kleuren So Saffron, Soft Sky, Sweet Sugarplum en Whisper White. Designerpapier uit de serie Falling in Love en verder nog wat embellishments (draad, diamantjes en enamel shapes).


Ik had toevallig de So In Love bundle besteld, dus deze kon ik mooi gebruiken in combinatie met designer papier. Ik heb ervoor gekozen om het designerpapier te bestempelen met Soft Sky inkt. Dit geeft een speels effect en maakt de kaart minder strak.

Ik had voldoende materiaal over om nog een 2e kaart te maken. Bij deze kaart heb ik wat materiaal van mezelf toegevoegd (een Lace Doilie en Very Vanilla Satijn lint).


Als het goed is kwam je via Sandra op mijn blog terecht. Wil je haar blogpost nogmaals bekijken, klik dan op vorige. Om verder te gaan naar Wilma  klik je op volgende.

Hope your day is on cloud nine!

Deze kaart wordt je toch vrolijk van? Ik maakte deze met de Lift me Up bundle. Dit set bestaat uit 16 stempels en 15 stansen voor de Big Shot. 
Het designerpapier komt uit de Sale-A-Bration catalogus en is gratis te bestellen bij een minimale besteding van € 60,00. Voor meer informatie over de Sale-A-Bration periode of bijv. een bestelling, kun je me een mailtje sturen.